CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 M
Cube
|
CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 27.5 FLASHGREY/OLIVE 2023
| 63715318
CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 M
€5.999,‒
LET OP: BIJ ELEKTRISCHE FIETSEN VAN GAZELLE IS DIT DE PRIJS ZONDER ACCU DIT KOMT DOOR EEN SOFTWARE FOUT VAN ONZE WEBSITE LEVERANCIER Laat je vakkundig adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die het beste bij je past.
Beschrijving
De Stereo Hybrid 160 HPC TM 27.5 heeft van alles nét een beetje meer, om zelfs de ruigste trails bloedsnel te kunnen overmeesteren. Als het omhoog gaat kom je dankzij de krachtige Bosch CX-aandrijflijn en de breedbandige Sram 12-speed GX-transmissie nooit versnellingen tekort, hoe steil het pad ook is. En ook om stroom zit je dankzij de grote 750 Wh accu niet snel verlegen. Gaat het na de klim vervolgens nog steiler weer omlaag, dan kun je blind vertrouwen op de extreem stijve Fox 38 voorvork en de Fox Float X-demper, de zeer krachtige Magura MT7-vierzuigerremmen en de lichte maar extreem solide Newmen Evolution wielen met grippy Assegai 2.5 en DHR 2.4 banden van Maxxis. Tweestrijd tussen berg en bike? Dan wint hier de bike. Altijd.Omschrijving frame
De volledig in het carbon frame geïntegreerde batterijbehuizing, waarin plaats is voor accu's tot 750 Wh, vormt het solide fundament van de Stereo Hybrid 160 HPC. Stijf en stevig, maar ook schoon en droog. En natuurlijk praktisch, met plek voor een grote bidon in de voordriehoek. De kabels gaan het frame in door de balhoofdbuis. Mooier, lichter en vooral ook sterker. Dat laatste geldt trouwens ook voor de extra grote lagers in de achterbrug en de extra dikke 1.5 inch dikke balhoofdbuis. Vlijmscherp sturen is gegarandeerd. Daarbij biedt onze vertrouwde Enduro-geometrie een fijne mix van stabiliteit, controleerbaarheid en levendigheid. Ons beproefde vierpuntsonderstel, met 160 mm achteraan en 170 mm aan de voorkant, absorbeert grote keien en harde landingen probleemloos, maar zonder dat dit ten koste gaat van de rijdynamiek.